ponedeljek, 19. julij 2021

Angelček za birmo

Še ena preprosta, a meni lepa in elegantna voščilnica za birmo. Uporabila sem čudovito embosirno srajčko Fancy Flourish, ki ima ravno prav prostega prostora še za kak napis in motiv. Jaz sem dodala angelčka iz papirja z bleščicami, toploto pa sem embosirala še napis. Tudi samemu belemu papirju sem dodala malo leska s perfect pearls prahcem, a vidim, da se na fotografiji nič kaj ne opazi.



 

Izzivi:
Najlepši par - galerija meseca julija (kvadrat s šivi)
DL.ART - July
Cute card - ag
Scrappe lyst - alt er lov
Word Art - ag
CARDZ TV - #145
Let's squash it! - shimmer and shine
Simon says - emboss it


6 komentarjev:

  1. How beautiful Valerija, I love the little angel and your colours and design are just lovely, Kate x

    OdgovoriIzbriši
  2. Gorgeous embossed card and love the pretty colours and design. xx

    OdgovoriIzbriši
  3. The simplicity and shine of your card are very lovely.

    OdgovoriIzbriši
  4. Nydelig kort.

    Takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    OdgovoriIzbriši
  5. wow, kako je lepa embosing srajčka in čudovita elegantna voščilnica.
    hvala, da si z nami pri Let's Squash It!.

    OdgovoriIzbriši
  6. That's simply lovely. Thanks for joining the fun at Let's Squash It! Hugz

    OdgovoriIzbriši