četrtek, 15. julij 2021

Poroka

V začetku meseca marca sem naredila prošnji za priče. Zasnovala sem ju tako, da po zunanjosti ni bilo moč uganiti, kaj se skriva v notranjosti. Šele, ko sta bodoči priči razvezali pentljo in pokukali v notranjost, sta se jima prikazala prstana in srce, da sta lahko uganila, da bo poroka...




Nisem pa pričakovala, da bo nevestini priči prošnja tako všeč, da je za bodoča mladoporočenca naročila enaka vabila. In to kar 45 vabil. Če bi to prej vedela, bi naredila preprostejši prošnji za priče :) Saj je bilo rezanje robne čipke in potem še čipkastega srčka kar precej zahtevno in dolgotrajno. Robna šablona mi ni šla preveč na roko. Me je kar jezila... A ob pomoči naših punc, ki sta mi vztrajno pomagali pri čiščenju drobnih koščkov iz izrezov, sem naročilo kar hitro izpolnila. Pogled na cel kupček vabil pa je bil prav lep. Tudi nevestina priča je bila zelo zadovoljna...







Izzivi:
Najlepši par - galerija meseca julija
DL.ART - July
Cute Card - ag
Scrappe lyst - alt er lov
Dream Valley - all occasions
Word Art - ag
TTCRD - ag

6 komentarjev:

  1. These are absolutely beautiful Valerija, very pretty - it sounds like a lot of hard work but well worth the effort.
    Pauline - Crafting with Cotnob
    x

    OdgovoriIzbriši
  2. Your cards are all so beautiful, I've never heard of a Witness card before, Kate x

    OdgovoriIzbriši
  3. BEAUTIFUL, so lovely in the pink and white...xx

    OdgovoriIzbriši
  4. so beautiful love the colours pink and white
    thanks for joining us at creations in pink
    hugs ellen DT

    OdgovoriIzbriši
  5. Flotte invitasjoner 😊 Takk for ditt bidrag til utfordringen hos Scrappelyst 👍

    OdgovoriIzbriši
  6. These are just beautiful .
    Thank you for entering our Anything Goes Challenge at Through The Craft Room Door this week. Looking forward to see you again next challenge.
    Hugs Sheryl xx
    TTCRD DT

    OdgovoriIzbriši