torek, 25. avgust 2020

ATC kartice

Po dolgem času se spet pridružujem izzivu CRAFT-alnice. Punce želijo videti ATC kartice. Tega sem se lotila prvič, a je prav zabavno. Všeč mi je tudi ideja, da se dve kartici pošljeta prijateljicam. Moji kartici bosta prejeli Zvonka in Sonja.



 

Izzivi:
Najlepši par - galerija meseca avgusta
FB papirčkarice - prave školjke
Kreativ Tanten - alles geht
Time out - #168
Allsorts - summer fun

17 komentarjev:

  1. Vau, so čudovite, morske in povezane v celoto. Meni je to tudi super izziv, upam, da še kdaj ponovimo.
    Hvala, da si z nami pri CRAFT-alnici, kjer sem gostja.

    OdgovoriIzbriši
  2. These are so fun-I adore the way you created the scenes across the 3 cards and so much detail in each. The flip flop are a fab colour and the use of the netting and leaves really adds super texture. Thanks for joining Time Out x

    OdgovoriIzbriši
  3. Fabulous tropical themed cards Valerija, I love the designs and images, Kate x

    OdgovoriIzbriši
  4. O, kako lepe in domiselne kartice si izdelala! Čudovito počitniško vzdušje si pričarala na njih. Hvala, ker si mislila name. :-) Objem. <3

    OdgovoriIzbriši
  5. Wonderful set of ATC:s. I love all the die cut details! Thank you for joining us at Time Out!

    OdgovoriIzbriši
  6. Fabulous atc card set.
    Thank you for sharing at Allsorts;-))m

    OdgovoriIzbriši
  7. Really lovely! Thank you for joining us at Allsorts for our summer fun challenge.

    OdgovoriIzbriši
  8. Krasno poletno tematiko si izbrala za ATC kartice. Hvala ker sodeluješ pri CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši
  9. Klasse ATCs. Urlaubs und Strandfeeling pur.
    Danke für deine Teilnahme bei den Kreativtanten.
    Viele Grüße Andrea

    OdgovoriIzbriši
  10. These are so fabulous and definitely ooze the 'beachlife' feeling of our challenge photo. Love the background pattern and blue colour. All of those die-cut pieces are brilliant, especially love the waves and the netting over the top, very clever. I'm so very happy you shared these with us at TIME OUT!

    OdgovoriIzbriši
  11. Grat Scenes, wonderful idea - thank you for joining us at Creatalicious - Good Luck

    OdgovoriIzbriši
  12. Valerija, hvala ti iz srca za to čudovito kartico in mi je res žal, da jih sama nisem imela časa izdelati. Pozdravček.

    OdgovoriIzbriši
  13. Čudovite in lepo sestavljene so tvoje ATC kartice :-)) Krasno si na njih uporabila različne tehnike.
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno

    OdgovoriIzbriši
  14. Krasno si sestavila svoje tri kartice. Vesela sem, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Goga

    OdgovoriIzbriši