ponedeljek, 31. avgust 2020

Praznična s ptičkom

Upam, da bom v prihodnjih mesecih bolj pridna z izdelovanjem prazničnih voščilnic, kot sem bila čez poletje. 
To se mi še ni zgodilo. Kljub temu, da je "šele" avgust, sem včeraj, svojo zalogo zmanjšala za kar 22 prazničnih voščilnic. Kljub temu, da sem prijateljico želela prepričati, da naj še počaka, da bo še veliko novih pred prazniki, se ni dala. Hotela jih je včeraj... Zraven pa je vzela še nekaj rojstnodnevnih, tako, da je v moji škatli zdaj kar precej velika praznina, ki jo bo treba zapolniti :)

Danes sem dokončala praznično voščilnico s prikupnim motivom Marianne Design in posebnim odpiranjem.





Celotna voščilnica je narejena s proizvodi in materiali Marianne design: VK9578, PK9165, PK9151, LR0607, CA3104, LR0435, LR0393.

Izzivi:
Christmas Kickstart - Christmas Birds
CHNC - #505

8 komentarjev:

  1. Wat een mooie winterse kerstkaart.
    Bedankt voor het meedoen.
    Groetjes van Henriët
    DT MD Challenge blog

    OdgovoriIzbriši
  2. That is a great fold and I like your design. You chose a pretty image
    for this card!

    Thanks for taking part in the August Rudolph Days Challenge.

    OdgovoriIzbriši
  3. Prachtig kerstkaartje heb je gemaakt voor de Challenge!
    Groetjes Suzan
    DT MD Challenge blog

    OdgovoriIzbriši
  4. A beautiful Christmascard Valerija.
    Thank you for joining our challenge.

    Kind Regards
    Anita
    MDblog

    OdgovoriIzbriši
  5. Gorgeous fold card Valerija! I love the image you've used!
    Thanks for playing along with us at MHH and good luck!

    OdgovoriIzbriši
  6. Beautiful Christmascard!
    Thanks for joining
    Wybrich
    DT MDchallenge blog

    OdgovoriIzbriši
  7. What a lovely card! Like the special fold and that sweet image. Thanks so much for playing at Christmas Kickstart, Jo x

    OdgovoriIzbriši