petek, 28. avgust 2020

Poletna osvežitev

Rada imam poletje in moram priznati, da mi je kar hudo, ker se že počasi poslavlja.
Ko sem videla izziv pri CRAFT-alnici - poletna osvežitev, sem brez razmišljanja vedela, da moram narediti nekaj v zvezi z morjem. Za mene ni lepšega, kot zaplavati v morju in se prijetno osvežiti in ohladiti, ko ti je na plaži najbolj vroče. Rada imam morje, a kaj, ko ta teden na morju, vedno tako hitro mine...




 Simpatična fantiča, ki uživata na svojih obročih v morju sta štampiljki The Greeting Farm.

Izzivi:
Najlepši par - galerija meseca avgusta
CRAFT-alnica - poletna osvežitev
Allsorts - summer fun
Stamping sensations - make it masculine

11 komentarjev:

  1. Just so cute, it's a love card Valerija, have a lovely weekend, Kate x

    OdgovoriIzbriši
  2. se strinjam, osvežitev na morju je zakon, tvoja fantiča pa prikupna, tako kot je vse od TGF!
    Hvala, da si se pridružila Craft-alnici, kjer sem gostja!

    OdgovoriIzbriši
  3. Beautiful card!
    Thank you for sharing at Allsorts.
    Welcome again;-))m

    OdgovoriIzbriši
  4. This card is adorable! I love how one layer is the water and the other is the sand.

    Hugs,
    Chriss

    OdgovoriIzbriši
  5. Lovely card with these cute little boys floating in there innertube.
    Sadly the summer is comming to an end. Although it sometimes was far to hot for me.

    OdgovoriIzbriši
  6. Lep si predstavila poletno osvežitev, voda je videti ravno prava! Hvala, ker sodeluješ pri CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši
  7. Such a fun summer card, love the combination with the great sea picture in the background!

    Thank you very much for joining us at the Stempelgarten Challenge.

    Hugs and good luck
    Claudia
    DT Stempelgarten challenge

    OdgovoriIzbriši
  8. Kako hudo si se znašla - všečkam tvojo mosko dogodivščino ;).

    OdgovoriIzbriši
  9. Ja tole je pa taprava poletna osvežitev. Morje je definitivno zakon.Fanta na voščilnici pa res uživata.
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Goga

    OdgovoriIzbriši
  10. Krasna poletna osvežitev :-)) Že pogrešam morje ...
    Zelo lepo voščilnico si naredila!
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno

    OdgovoriIzbriši