sobota, 28. marec 2020

Božična

Tinin video - uporabi stare izreze me je vzpodbudil, da tudi sama odprem predalček in pogledam, kaj se je nabralo. Izbrala sem napis "srečen božič" Najlepšega para, ki je v predalčku že od lanskega leta in praznični okvirček. Izbrane izrezke sem zlepila skupaj, medtem ko sem sedela zraven hčerke, ki je delala naloge iz angleščine, ki jih je dobila za delo na daljavo. To je vse, kar mi je uspelo ustvariti...blokada kar ne popusti, ustvarjanje mi nikakor noče steči...



Izzivi:
Najlepši par - galerija meseca marca
Najlepši par - ostajam doma
March Rudolph Days challenge
CHNC - #483
ABC Christmas challenge - G - gold
Craftyhazelnut's - patterned paper
ArtMBR - zima in/ali pomlad in/ali ženske, mame
Pixie's Snippets Playground - #374

25 komentarjev:

  1. Lovely card Valerija, perfect die cut for your wonderful night sky background, Robyn

    OdgovoriIzbriši
  2. It is a very beautiful christmas card, Valerija! Love the gold on it.

    OdgovoriIzbriši
  3. Beautiful card love that gorgeous design.x

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovita je, super porabljeni ostanki!

    OdgovoriIzbriši
  5. Me smo bile očitno na isti valovni, samo da pri meni ni "božič" v sredini ampak prazniki....ja, itak da mi je všeč....hitro, enostavno in lepo. Take so pa itak zelo primerne za masovno proizvodnjo....

    OdgovoriIzbriši
  6. Such a gorgeous card Valerija. a gorgeous die cut.

    Sue xx

    OdgovoriIzbriši
  7. Beautiful card with a lovely background. Great dies. [Bunny]

    OdgovoriIzbriši
  8. A beautiful card Valerija, it's a very pretty die. Hoping you and your family are keeping safe and well, Kate x

    OdgovoriIzbriši
  9. Hi Valery,
    that is such a lovely scene to that die.
    Great backing paper used also.
    Thank you for joining the Rudolf Challenge.
    Lots of crafty love. Jenny L. DT

    OdgovoriIzbriši
  10. Lepo si porabila ostanek in naredila prav prikupno novoletno voščilnico.

    OdgovoriIzbriši
  11. Gorgeous festive card and love the background.
    Hugs
    Linda xxx

    OdgovoriIzbriši
  12. Zelo lepa ta božična voščilnica Valerija zanjo uporablja čudovito matrico
    pozdrav
    Rosina

    OdgovoriIzbriši
  13. Valerija, tako lepo elegantna je. Blokadi kar dovoli bivanje pri tebi...prej ali slej se bo naveličala, me te bomo zelo vesele <3!!!!

    OdgovoriIzbriši
  14. Tudi sama sem si ogledala Tinin video, vendar še nisem uspela priti do časa, da bi lahko porabila stare izrezke.
    No, ti si bila zelo pridna in si naredila zelo lepo voščilnico.

    OdgovoriIzbriši
  15. Oh my goodness...this Christmas card is beautiful! Love the die cuts you chose. The white scene looks good against the night sky background and the silver mirri for the sentiment looks great!

    Thanks for taking part in the March Rudolph Days Challenge.

    OdgovoriIzbriši
  16. Dobro te je vsaj Tina inspirirala in te pomagala izvleči iz ustvarjalne otopelosti. Sedaj je pač drugačni čas in že za izobraževanje otrok vzame ogromno energije, kar pa je tudi največji vložek v tem trenutku. Tvoja voščilnica mi je všeč in vesela sem, da si se z njo pridružila tudi mojemu izzivu. Kalu odpiram novega in upam, da se tudi tam čim večkrat srečava.

    OdgovoriIzbriši
  17. Če tako lepo ustvarjaš, kot ti ne steče, kaj bo šele takrat, ko ti bo steklo. :-)) Čudovita in zelo elegantna praznična voščilnica je nastala. Pa še nekaj ostankov si se rešila. :-))

    OdgovoriIzbriši
  18. Such a wonderful Christmas scenr.... love the die you have usedThank you for sharing your card with us at ABC Christmas Challenge .
    Dorte x

    OdgovoriIzbriši
  19. Gorgeous Christmas card! I especially love the white die cut frame against the gorgeous background.

    Hugs

    Di

    xx

    OdgovoriIzbriši
  20. Wonderful card design. I am sorry I am so late commenting but I have and computer issues and no one available to fix it. Thank you for joining us at Crazy Hazelnut's Christmas Challenge. Myrna S. Design Team Member.

    OdgovoriIzbriši
  21. Awesome blog, i always enjoy & read the post you are sharing!
    Thank for your very good article.
    Dragon Tiger

    OdgovoriIzbriši