ponedeljek, 16. marec 2020

Zahvale ob poroki

Z neobjavljenimi izdelki sem se prebila do lanskega leta. Tam sem še našla zahvale, ki so jih svatje prejeli po najini poroki. Čisto preproste... Perl papir, isti, kot so bila vabila, roza srček, besedica hvala in prstana. V notranjosti pa najina slika in kratko besedilo.






Izzivi:
Najlepši par - galerija meseca marca
Bizzy Becs - ag
Word Art - ag
CARDZ TV - ag



Ob odhodu domov so prejeli tudi škatlo domačih piškotov. V glavnem moje delo ob pomoči naših punc. Škatlice sem prevezala z nežnim roza trakcem in dodala tag z zahvalo. Zaradi taga prijavljam darilca na izziv Ko me inspirira.





3 komentarji:

  1. Oooo, kako lep kupček in kako slastno izgledajo piškotki mmmmm...

    OdgovoriIzbriši
  2. iii, linška očesa imajo tokrat srce, krasno :))) Super zapakirano in dodan tag.

    OdgovoriIzbriši
  3. Lovely thank you cards to compliment such delicious looking cookies. THank you for playing along with us at Bizzy Becs for our Anything Goes challenge

    OdgovoriIzbriši