nedelja, 1. marec 2020

Gostja na blogu ArtMBR

Tokrat se vam oglašam kot gostja na blogu ArtMBR. Magda me je povabila na ustvarjalno sodelovanje na svoj blog z zelo zanimivo nalogo, ki sem jo z velikim veseljem sprejela. 

Moja naloga je bila,  da si kot inspiracijo izberem kateri koli Magdin izdelek na njenem blogu in ga čimbolj (ali po svoje) kopiram. Izdelek pa je seveda moral ustrezati temi izziva, ki bo v mesecu marcu 




Jaz pri izbiri njene voščilnice nisem imela niti najmanjših težav. V trenutku sem se odločila, da bom kopirala njeno praznično voščilnico, ki sem jo tudi osebno prejela v prazničnem decembru in me je res čisto navdušila. Magdino voščilnico najdete TUKAJ.
Izgleda pa tako:

Ker pa sem njena ponosna lastnica, sem si dovolila, da naredim eno skupno fotografijo Magdine in moje voščilnice.

                                                          moja                                     Magdina

Da bo vse skupaj še bolj zanimivo, si je tudi Magda izbrala en moj izdelek, ki ji bo služil kot inspiracija. Joj, kako me že muči radovednost, da vidim, kateri moj izdelek si je izbrala Magda in kako si ga je na podlagi moje inspiracije zamislila ona.

To rubriko je Magda poimenovala "Jaz tebi, ti meni inspiracija" pri ArtMBR

image.jpeg

Zraven mene pri Magdi gostuje tudi Tina. Obiščite tudi njen blog in poglejte, katero Magdino voščilnico si je za inspiracijo izbrala ona.

Magda, hvala za povabilo in hvala za zanimiv izziv. V veliko veselje in čast mi je bilo kopirati tvojo mojstrovino.

Sedaj pa mi preostane samo še to, da vas povabim na Magdin blog, da skupaj pogledamo kako je ustvarjala ona in seveda, da se nam pridružite pri mesečnem izzivu ArtMBR, kjer je glavni pogoj, da pri ustvarjanju uživate.

Izzivi:
Najlepši par - galerija meseca februarja
Ustvarjamo s Sizzix - karkoli
Word Art - ag
Simon says - ag
Creatalicious - #182
Crafty Friends - animals/birds
CHNC - #479
2 Crafty Critter Crazies - #36

11 komentarjev:

  1. Lovely winder scene...fabulous sky.x

    OdgovoriIzbriši
  2. Valerija, moram ti povedati, da sem zelo vesela, da sem te povabila, saj si nalogo odlično opravila in ustvarila čudovito voščilnico. Ta moj los je bil še nekomu všeč, tako, da ni čudno, da je tako bahav. In kako lepo družbo je sedaj dobil. Hvala za še enkrat in seveda tudi za krasno predstavitev in povabila na moj izziv. Izpadlo je bolje, kot sem si zamislila. Veselo ustvarjaj še naprej in prilepi kaj k meni.

    OdgovoriIzbriši
  3. Gorgeous card with a fab moose.
    xxx Margreet

    OdgovoriIzbriši
  4. A fabulous cased card Valerija, a super moose.
    Pauline - Crafting with Cotnob
    x

    OdgovoriIzbriši
  5. Lovely backgrounds on both cards. Very cute. [Bunny]

    OdgovoriIzbriši
  6. Fabulous cards Valerija, love the inking of the sky and that marvellous deer, Kate x

    OdgovoriIzbriši
  7. Fantastična ideja je tole s "kopiranjem" voščilnic in tebi je maksimalno uspelo in to zelooo všečno :). Čestitke za gostovanje pri Magdi!

    OdgovoriIzbriši
  8. Thank you for playing along with us over at Creatalicious Challenges this time around with your stunning creation.
    Love n hugs
    Marie

    OdgovoriIzbriši
  9. Hello… Thanks for sharing your Moose Christmas card with us. It’s so lovely and fits perfectly with our ‘’animal/birds’ theme … It will certainly brighten someone's day! Good luck in the draw and please join us next time at Crafty Friends.
    Diane Louise
    [Team Leader for Crafty Friends Challenge Blog]

    OdgovoriIzbriši
  10. I adore that magnificent, obviously confident, moose, Valeria! Wonderful CASE job. :-D Let me just say thanks, and we appreciate you playing in and supporting our "Anything Goes with a Critter" challenge at 2 Crafty Critter Crazies this month. Good luck.
    NanaConnie DT

    OdgovoriIzbriši