petek, 13. marec 2020

Pomlad ob ribniku

Danes sem se namerno prisilila in lotila ustvarjanja, da sem iz glave vsaj malo odgnala vse v zvezi z aktualnim dogajanjem...

Ker rada ustvarjam po skicah, sem se tudi danes lotila ene. Pri takih skicah mi je všeč, da lahko uporabim majhne in tanke ostanke papirja. To je dobro vidno na karirastem traku papirja, saj je na eni stranici sled "šivov", druga stran pa je gladka, saj sem iz tega papirja nekoč izrezala kvadrat s šablono Najlepšega para in zato tak ostanek...




Ustvarjala sem s pripomočki Marianne design: PK9147, PB7047, PK9167, PK9161, IT583, LR0459 in CR1331.

Izzivi:
Najlepši par - galerija meseca marca (kvadrati s šivi)
Marianne design - #244
Double D - it's all abaut the green
ArtMBR - zima in/ali pomlad in/ali ženske, mame
Pixie's Snippets Playground - #373

20 komentarjev:

  1. Takoj, ko sem videla izdelek sem vedela, da je skica in nov izziv na MD...še preden sem prebrala....se pravi...100% si ga zadela. Čudovit izdelek!!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Skico si ujela v nulo:) in ob tem naredila super sceno z lepimi barvami. Lokvanjev cvet zelo poživi celoto. Lep pozdrav, bodi uspešna pri ustvarjanju in skušajte uživati, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  3. Fabulous card, love the image and your interpretation of the sketch.
    Hugs
    Linda xxx

    OdgovoriIzbriši
  4. Beautiful scene, so very tranquil and a super design, Kate x

    OdgovoriIzbriši
  5. Mooi kaartje heb je gemaakt met de sketch! Succes met de challenge!
    Groetjes Suzan
    DT MD Challenge blog

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovita je. Me popelje v takšno romantično počutje. :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Zelo lepa slika in krasno si skombinirala papirje, lokvanj pa da piko na i.

    OdgovoriIzbriši
  8. Such a sweet spring card.
    Thanks for joining.
    Groetjes van Henriët
    DT MD Challenge blog

    OdgovoriIzbriši
  9. Fabulous scene you have created!! Thank you for joining our challenge at Double D!
    Diane DD DT {Nellies Nest}

    OdgovoriIzbriši
  10. OH WOW ... what a beautiful scene! Thanks so much for joining in the fun at our Double D ‘Green’ challenge! Good Luck and we hope you’ll come back often.
    Darlene
    DOUBLE D Challenge Blog
    DAR’S CRAFTY CREATIONS
    Please stop in for a visit!

    OdgovoriIzbriši
  11. Great Sketch! Love that beautiful lotus blossom! Thanks so much for playing along with us at The Double D, Green and/or St. Patrick’s Day, Donna, DT Member.

    OdgovoriIzbriši
  12. This is pretty Valerija, a lovely image and great papers.
    Pauline - Crafting with Cotnob
    x

    OdgovoriIzbriši
  13. WAUW, wat een schitterende kaart heb je gemaakt!!
    Leuk dat je meedoet met onze challenge.
    Groetjes Gerlinde
    DT MD challenge blog

    OdgovoriIzbriši
  14. kakšna čudovita spomladanska voščilnica, ki ste jo naredili s skico Valerija, lepo, da se ponovno udeležuješ tekmovanja,
    pozdrav Aniet
    DT MD Challenge blog

    OdgovoriIzbriši
  15. Prachtig kaartje...
    Leuk dat je mee doet met de challenge "sketch".
    Groetjes van Judith
    DT Marianne Design Challenge blog

    OdgovoriIzbriši
  16. Wonderful card Valerija.
    Thanks for joining our challenge.

    Best Regards
    Anita
    MDblog

    OdgovoriIzbriši
  17. leuke kaart
    bedankt voor het meedoen aan deze challenge
    groetjes jolanda bongers
    dt challengeblog MD

    OdgovoriIzbriši
  18. Voščilnica, ki res povzroči waw efekt. Najprej so mi padle v oči barve in slika. Potem pa čudovito posnemanje skice in pa uporaba materiala in ostankov iz zaloge. Hvala za sodelovanje pri meni, kako lepo je gledati vse te umetnine.

    OdgovoriIzbriši
  19. What a pretty card - and great use of snippets Valerija.

    Hugs

    Di xx

    OdgovoriIzbriši